dimecres, 9 de setembre del 2015

Conjur per mirar d'aprovar sense estudiar






Conjur per mirar d'aprovar sense estudiar

Conjuro para intentar aprobar sin estudiar

Ai, Verge Santa, 
Verge Santa!
per què sóc tan manta?

Ai, Déu meu,
Déu meu,
estudiar és una creu!

Aquesta assignatura
és massa dura,
aquesta prova
ve massa d'hora,
i jo no vull
emplenar aquest full.
No en sé res de res
i ho escric tot al revés.
Com costa trobar una resposta!

Fes, Esperit Sant,
Esperit Sant,
un miracle
ben notable;
i miraculosament,
tots diran
"excel·lent,
és excel·lent"


No voldria posar-me mèrits que no són meus... Aquest meravellós conjur (que funciona de veritat, tal com vos podran confirmar les persones que em coneixen) sols es farà efectiu pels que siguin seguidors fidels de la secta dels estudiants que compren ganes d'estudiar a qualsevol preu!!
Libros que estudian solos o mentes que no necesitan libros ! 
Malgrat tot, la meva recomanació és que agafeu els llibres i no lluiteu contra ells! No vos poden demanar res que pogueu haver après? Ànim, els impossibles no existeixen!

                                                                     Margalida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...