dimecres, 8 de maig del 2013

Personalitzar és fàcil!



Crec que hi ha peces de vestir, sobre tot complements, 
que guanyen molt si podem "millorar-los" amb un toc personal.


Aquí teniu unes sabatilles de lona, de les de tota la vida, de les que no tenen
la marca ( que fa que ens costin 50 o 60 € ).

Vaig comprar les negres perquè aguanten un poc més netes i uns cordons
liles  perquè ja tenia clar que  el dibuix seria en aquest color.

Per mi, el més difícil és triar el dibuix. Aquestes roses les tenia mirades.
Són molt senzilles però permeten la doble textura: el color de base
i el relleu del perfil.
No és inventada. Puc assegurar que la flor la vaig veure al Pinterest, al meu Pinterest
de Son Boira, a un dibuix que no puc trobar. Deman perdó anticipadament !

Les fulletes verdes estan fetes igual, verd de fons i un perfil en relleu i purpurina sols a un 
costat de la fulla, com si fos l'ombra.

M'ha agradat tant que crec que em faré una rosa al xandall per anar ben conjuntada  ( XD )

Esper que vos agradin, una abraçada a tots !





Margalida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...