dissabte, 25 de maig del 2013

El pollito Pio



Ja sabeu que el ganxet o croxet és una de les meves aficions, un passatemps que és pràctic perquè és pot dur dins la bossa i ocupa poc lloc. 
Jo ja no tenc cap problema i si tenc que esperar al metge, al dentista, a l'administració pública, a rehabilitació... agaf el ganxet i xic-xic-xic jo a la meva i a esperar que em toqui. Paciència, molta paciència hem de tenir en aquesta vida.... 




I vos demanareu,... i què fas ? No gaire: sols sé fer cadeneta i palets !!! Però amb això ja em basta per fer cosetes, flors, polseres,...


Avui vos vull presentar el meu primer "amigurimi": és un petit animalet fet de ganxet d'origen japonès. En el Japò el seu objectiu vas més enllà de ser un petit objecte decoratiu, l'amigurimi ha d'alimentar l'esperit infantil que tots duim dins.




Segons la seva costum, cada animalet té la seva ànima i es converteix en company i confident del seu posseïdor i li dona protecció i consol en els moments de tristesa i estrès.



En alguns casos són emprats com amulets personals i de la casa o de la feina o negoci. Al Japó els podem veure vora dels ordinadors i són un recordatori per respirar, somriure o fer una pausa.
Desprès de saber tot això que pensau que havia de fer per tenir un amigurimi protector , decoratiu i que em recordi a somriure i a respirar ? Dons clar, un pollet !!!

Taxan- Taxan ..... Atenció: arriba "el pollito PIO"


És mono..... Amor de mare!!!  És massa grasset, té les ales enfilades al cap,....No tots poden sortir guapos a la primera... <3

No penseu que va ser fàcil... Però si tenir ganes d'intentar-ho  i fer el vostre amigurimi de l'ànima aquí teniu el resultat de la meva recerca. Els vídeos ho expliquen molt bé !!!

amigurumis tutorial
Aquí hi ha els tres vídeos: cóm és comença, cóm es fa l'augment de punts i les disminucions.


Esper que vos agradi, una abraçada,

Margalida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...