dijous, 28 de març del 2013

Polsera primaveral


Ainnns, el ganxet, per mi és com passar el rosari, meditar, estar a l’spa, llegir un bon llibre, o no fer res. Em relaxa.  
(Ja sé que passar el rosari té poc que veure amb llegir un bon llibre, ji, ji. ..)
Com moltes de les coses que faig, va per “brusques”. La brusca estacional, diu que ara toca fer flors i flors i flors i flors és el que estic fent.





I vaig decidir fer un braçalet amb flors de ganxet i una floreta  molt especial de pasta que me varen regalar les meves filles.

Mirau, les primeres flors que feia eren senzilles tipus rosetó com aquestes, però trobava que els hi faltava un poc de cos.


La resposta a les meves pregàries va venir d’aquestes anelles de goma o d’altres de metall que donen l’estructura a la flor, com aquestes…


Per fer el braçalet vaig fer una tira ampla de fil coloret canyella torrat o xocolata amb llet ( a gust del consumidor)  del mateix fil, també de ganxet. Per tancar el braçalet, uns botonets de pasta i unes ansetes del mateix fil del braçalet.


Si les flors estan ben posades, ja es poden cosir,... i d'aquí a fer un passeig per presumir de manualitat !!!



Margalida


















2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...