dissabte, 16 d’agost del 2014

Un fresa madura

"En un país molt llunyà hi havia una maduixera que feia les fraules més especials dels    regne, no eren ni dolces ni àcides, ni amargues ni àsperes,... Eren les preferides de la princesa Ratolina." 
         
Podria ser el principi d'un bonic conte,... Aquí no li agraden les històries que acaben bé ?

Dons abans de començar el post, hem de tornar uns dies en el passat, uns 7 o 8, quan la meva companya Rosilet i jo pensàvem com organitzar 
la setmana de la maduixa. 
En aquest casos et asseus a l'ordinador i mires i remires fins que vaig veure unes petites fruites fetes de feltre que vaig pensar que es podien adaptar perfectament.
Treus el patró, mires de fer un model, cerques les dificultats o els materials més adequats,... I d'aquella feina va sortir aquesta petita maduixa:


El meu marit , observador, me va comentar que la maduixa devia ser verda perquè era rosa i no vermella. Evidentment, a mi m'encanta i va penjada del meu bolso però és possible que tengui raó.
Així vaig decidir que la pròxima seria vermella, i desprès d'aquest "rollo" ja podem començar:



La plantilla circular serà el fruit i les tres fulletes les farem de feltre 
de color verd.

Marcam les peces i tallam.

Hem de cosir els laterals de la maduixa, del revés.


Ara necesitam: agulla, farcit, uns llacets per acabar, uns picarolets...



Voleu saber que hi ha dins el "cupcake"?
Si, les meves agulles !! Ji, ji,...


Ja estam preparats per passar un fil a la vora, omplir i tancar per dalt la fruita.


Queden els detalls finals,...




I el resultat és ....






Margalida


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...